Me luotamme asiakasyritystemme lisäksi mitattaviin faktoihin, täytettyihin lupauksiin ja parempaan asiakaskokemukseen.

Tavoitettavuuden parantuminen kilpaillussa ja nopeatahtisessa toimintaympäristössä on avaintekijä menestymiseen.

Yritys, joka haluaa kasvaa asiakastyytyväisyyden myötä, tarvitsee oikeita tiemerkkejä.

Tavoitettavuus sekä asiakaskokemuksen laatu ovat perusteellisia ja määritettävissä olevia arvoja.
Näiden mukaan voimme reagoida parantaaksemme prosessejamme ja arvioida tulevaisuuden kehittymisalueita.

Handy Call tarjoaa meille niitä tiemerkkejä, jotka aiemmin puuttuivat.

Arto Koljonen After Sales Manager Oy AutoCarrera Ab

HandyCall tarjosi meille reaaliaikaisen ratkaisun puhelinliikenteemme seurantaan ja sen onnistuneeseen hallintaan. Asiakaskontaktointiin ja asiakasviestintään HandyCall toi aivan uudet mahdollisuudet, joiden merkitys korostuu tämän päivän autokaupassa.

Kimmo Vuolle – Palvelupäällikkö Käyttöauto Oy

Handycallin avulla asiakkaamme tavoittivat meitä tehokkaammin sekä saimme takaisinsoittoon toimivan työkalun. Ohjelman avulla voimme yhdistää asiakkaan useamman auton asiat samalle soitolle, joka antaa helppoutta ja ajansäästöä asiakkaalle.

Tino Pannone Johtaja, Huolto-, korjaus- ja varaosapalvelut | Scania Suomi Oy

Takaisinsoittojärjestelmä on ollut erittäin toimintavarma, mutta kaikesta parasta on ollut tavoitettavuuden selkeä parantuminen.
Myös puheluliikenteen tarkka mitattavuus on tärkeä ominaisuus. Suosittelen!

Antti Keltanen Varatoimitusjohtaja Vaunula Oy

Handycall paransi asiakaspalvelumme laatua ja mittausta, antaen meille mahdollisuuden kehittyä ja parantaa organisaatiomme toimintaa.

Mikko Kumpulainen – Projektipäällikkö Motonet Oy

O.K. Auto Oy:ssä olemme olleet erittäin tyytyväisiä HandyCall:iin. Saamme tarkkaa tietoa ihan henkilötasolle asti siitä, kuinka meillä eri toimipisteissä vastataan puheluihin ja kuinka vastaamattomiin puheluihin soitetaan takaisin. Tarkoitus ei ole ”kytätä” ketään, mutta raporttien avulla näemme heti mitä osa-alueita pitää parantaa. Olemmekin pystyneet kehittämään puhelinpalveluamme huomattavasti HandyCallin avulla ja saaneet lisämyyntiä kun olemme pystyneet kontaktoimaan vastaamattomat puhelut käytännössä 100%:sesti.

Monipuolisten raporttien lisäksi HandyCall:in mainio ominaisuus on, että jos johonkin ryhmäkutsuun saapuu puhelu, johon ei jostain syystä pystytty vastaamaan, niin kun joku ryhmään kuuluvista soittaa myöhemmin takaisin tähän vastaamattomaan puheluun, niin vastaamaton numero poistuu saman tien kaikilta muilta ryhmän jäseniltä.

Seppo Ståhlberg Toimitusjohtaja O.K. Auto Oy