HandyCall takaisinsoitto parantaa merkittävästi yrityksen tavoitettavuutta ja puhelupalveluiden laatua
HandyCall
takaisinsoitto
Parantaakseen ja ylläpitääkseen tavoitettavuutta yritys tarvitsee nykyaikaisen kokonaispuhelinliikennettä mittaavan takaisinsoittojärjestelmän varmistamaan, että jokainen yritykseen soittanut asiakas tavoitetaan nopeasti ja todennetusti oli kyseessä sitten suora- tai ryhmäpuhelu. Seuranta ja mitattavuus ovat avaintekijöitä tavoitettavuuden parantamisessa ja ylläpitämisessä.
Tavoitettavuuden parantuminen ei ole meille tyhjä lupaus, vaan todennettavissa ja mitattavissa oleva fakta. Jokainen yritys, joka haluaa kehittyä, kasvaa ja parantaa tuottamaansa asiakaskokemusta tarvitsee käyttöönsä nykyaikaisen HandyCall takaisinsoittojärjestelmän.
HandyCall takaisinsoittojärjestelmän käyttöönoton jälkeen jokainen yritykseen soittanut asiakas tavoitetaan ilman asiakashävikkiä.
Handycall – 100%
100%
Reaaliaikaista tietoa
HandyCall takaisinsoitto ylläpitää reaaliaikaista tietoa kaikista hoitamattomista puheluista, oli kyseessä ryhmä- tai ohi ryhmän tulevat suorat puhelut. HandyCall järjestelmän avulla yritys saa nykyaikaiset työkalut hoitamattomien puheluiden hallintaan ja reaaliaikaisen tilannetiedon puheluista. Palvelu on skaalautuva. Järjestelmässä voidaan luoda haluttu määrä käyttäjätilejä. Käyttäjien hallinta tapahtuu käyttäjäryhmissä riippumatta siitä mihin puhelinvaihderyhmiin ihmiset kuuluvat. Järjestelmästä voidaan seurata, ovatko puhelut tulleet yksittäiselle henkilölle vai useille käyttäjille.
Raportoitua tietoa
HandyCall puhelinliikenneraportteja analysoimalla yrityksen päätökset tavoitettavuuden parantamiseksi perustuvat tarkkoihin faktoihin. Työnohjaus helpottuu palveluryhmissä vertailuraporttien avulla. Raportointi perustuu todennettuun todelliseen puheluliikenteeseen, niin alanumero-, ryhmä- kuin toimipiste kohtaisesti. Raportointi kertoo yksityiskohtaisesti soitetut- ja vastatut puhelut, käsittelyajat, puheajat, takaisinsoitot, ryhmä- ja suorat puhelut, sekä päiväkohtaisesti hoitamattomiksi jääneiden yksilöityjen asiakkaiden kappalemäärän ja tavoitettavuusprosentin.
Edut ja ominaisuudet
- Ylläpitää reaaliaikaista listaa kaikista hoitamattomista puheluista mittaamalla kokonaispuhelinliikennettä ilman asiakashävikkiä
- Hoitamaton puhelurivi poistuu automaattisesti soittolistalta, kun asiakas tavoitetaan todennetusti takaisinsoittamalla tai asiakas onnistuu pääsemään läpi seuraavilla soittoyrityksillä
- Järjestelmä mittaa suoria- ja ryhmäpuheluita
- Ei päällekkäissoittoja asiakkaille
- Ei turhauttavia tai vaikeita numerovalintoja
- Yksityiskohtaiset raportit koko puhelinliikenteen toiminnasta ja tavoitettavuudesta
- Puhelinvaihteesta ja operaattorista riippumaton järjestelmä
- Helppokäyttöiset mobiili- ja PC-käyttöliittymät
- Helppo ja nopea käyttöönotto
- SaaS palvelu
- Voit lukea lisää tavoitettavuusblogistamme miten takaisinsoittojärjestelmät eroavat toisistaan
HandyCall takaisinsoitto on mahdollista hankkia kahtena eri toimitussisältönä, HandyCall Basic ja HandyCall Premium versioina.
Handycall basic
- HandyCall takaisinsoitto
- Yksityiskohtaiset raportit puhelinliikenteen toiminnasta ja tavoitettavuudesta
- PC- ja mobiili käyttöliittymän
- Tekstiviestityökalu markkinointiviestien lähettämiseen
Handycall premium
- HandyCall takaisinsoitto
- Kampanjasoittolista
- Yksityiskohtaiset raportit puhelinliikenteen toiminnasta ja tavoitettavuudesta, tekstiviesteistä ja kampanjoista
- Automaattiset raportit yrityksen tarpeiden mukaan
- PC- ja mobiilikäyttöliittymä
- Tekstiviestityökalu markkinointiviestien ja tekstiviestikyselyiden lähettämiseen
- Integrointimahdollisuus yrityksen omiin järjestelmiin (optio)
Lisää takaisinsoitosta
Lue alta meidän näkemyksiä takaisinsoitosta.