Me luotamme asiakasyritystemme lisäksi mitattaviin faktoihin, täytettyihin lupauksiin ja parempaan asiakaskokemukseen.

Tavoitettavuuden parantuminen kilpaillussa ja nopeatahtisessa toimintaympäristössä on avaintekijä menestymiseen.

Yritys, joka haluaa kasvaa asiakastyytyväisyyden myötä, tarvitsee oikeita tiemerkkejä.

Tavoitettavuus sekä asiakaskokemuksen laatu ovat perusteellisia ja määritettävissä olevia arvoja.
Näiden mukaan voimme reagoida parantaaksemme prosessejamme ja arvioida tulevaisuuden kehittymisalueita.

Handy Call tarjoaa meille niitä tiemerkkejä, jotka aiemmin puuttuivat.

Arto Koljonen After Sales Manager Oy AutoCarrera Ab

HandyCall takaisinsoittojärjestelmä paransi puhelinpalveluamme. Tavoitettavuutemme kasvoi ja samalla puhelinpalveluun tarvittava työmäärä laski. HandyCall mahdollistaa toiminnan jossa asiakas soittaa vain kerran ja me hoidamme soittamisen siitä eteenpäin. Asiakkaalle soittaa vain yksi palveluhenkilö. Ei enää useita soittoja asiakkaan suuntaan samasta asiasta.

Puhelinpalvelustamme saamamme negatiivinen palaute on loppunut käytännössä kokonaan. Asiakkaat ja me olemme tyytyväisiä.

Ari Nevalainen
Asiakaspalvelukeskuksen päällikkö
Autotalo Laakkonen ja Veljekset Laakkonen

HandyCall tarjosi meille reaaliaikaisen ratkaisun puhelinliikenteemme seurantaan ja sen onnistuneeseen hallintaan. Asiakaskontaktointiin ja asiakasviestintään HandyCall toi aivan uudet mahdollisuudet, joiden merkitys korostuu tämän päivän autokaupassa.

Kimmo Vuolle – Palvelupäällikkö Käyttöauto Oy

Käytämme HandyCall –takaisinsoittoa omissa liikkeissämme ja kokemukset ovat olleet pelkästään positiivisia. Palvelun avulla asiakas saa paremmin meidät kiinni. Takaisinsoitoissa ei tule päällekkäisyyttä, kun hoidetut yhteydenotot poistuvat automaattisesti listalta. Palvelun hinta on kohtuullinen ja järjestelmällä on myös edullista lähettää asiakaskutsuja ja mainoksia tekstiviestitse. Palvelun avulla koemme osaltaan lunastavamme asiantuntevan palvelun lupausta.

Matti Vainionpää Kehitysjohtaja – Isojoen Konehalli Oy

O.K. Auto Oy:ssä olemme olleet erittäin tyytyväisiä HandyCall:iin. Saamme tarkkaa tietoa ihan henkilötasolle asti siitä, kuinka meillä eri toimipisteissä vastataan puheluihin ja kuinka vastaamattomiin puheluihin soitetaan takaisin. Tarkoitus ei ole ”kytätä” ketään, mutta raporttien avulla näemme heti mitä osa-alueita pitää parantaa. Olemmekin pystyneet kehittämään puhelinpalveluamme huomattavasti HandyCallin avulla ja saaneet lisämyyntiä kun olemme pystyneet kontaktoimaan vastaamattomat puhelut käytännössä 100%:sesti.

Monipuolisten raporttien lisäksi HandyCall:in mainio ominaisuus on, että jos johonkin ryhmäkutsuun saapuu puhelu, johon ei jostain syystä pystytty vastaamaan, niin kun joku ryhmään kuuluvista soittaa myöhemmin takaisin tähän vastaamattomaan puheluun, niin vastaamaton numero poistuu saman tien kaikilta muilta ryhmän jäseniltä.

Seppo Ståhlberg Toimitusjohtaja O.K. Auto Oy